وبلاگ ایستگاه ورزشی

وبلاگ ایستگاه ورزشی شروع به کار کرد!
از این به بعد کنفرانس های مطبوعاتی،روزنامه ها،تحلیل ها و.... کانال در این وبلاگ قرار میگیرد!

بایگانی
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ

۰

صحبت هایی با برانکو ایوانکویچ مربی موفق پرسپولیس که جواب های وی را در متن پایین میخوانید


 _ تا حالا یک هوادار استقلالی به من توهین نکرده است


_سال 96 موفق‌ترین سال برای پرسپولیس بود. 


_بازی رفت با الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدترین خاطره من از سال 96 است. 


_از انتقاد ناراحت نمی‌شوم اما انتقادی که با توهین باشد اذیتم می‌کند. 


_گاهی با هواداران استقلال کری می‌خوانم و فوتبال برای همین زیباست. 


_دربی تهران یک افتخار برای فوتبال ایران به حساب می‌آید. 


_هواداران استقلال با من عکس یادگاری می‌گیرند و من به این موضوع افتخار می‌کنم. 


_آشپزی بلد نیستم و علاقه‌ای هم به یادگیری آن ندارم. 


_سرنوشت مربیان به یک سانتی‌متر این طرف‌تر و آن طرف‌تر بستگی دارد. 


_تا قبل از دربی «خدا» بودم اما بعد از دربی گفتند که به درد نمی‌خورم.


_وقتی که موفق نمی‌شویم به دلیل ناراحتی هواداران‌مان،غمگین‌ترین آدم روی زمین من هستم. 


_اگرکارت زرد داشتم آن را به داوران نشان می‌دادم. 


_صلح‌طلبم و از کارت قرمز خوشم نمی‌آید اما عاشق رنگ قرمز پیراهن پرسپولیس هستم. 


_علی پروین سلطان پرسپولیس است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۹
ایستگاه ورزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی